• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

Полтавська ОВА взаємодіє з Урядовим контактним центром

30 червня 2025, 11:51

  • Апарат
Гаряча Лінія (12)

Більше 15 років Урядовий контактний центр щоденно надає допомогу десяткам тисяч жителів нашої країни. За цей час його організаційно-технічні можливості розширилися й окрім основного номеру – 1545, додалися інші спеціалізовані лінії: для осіб з інвалідністю, соціальних питань, енергозабезпечення «СТРУМ», захисту довкілля, протидії торгівлі людьми та домашньому насильству, безпеки дітей в Інтернеті тощо.

Жителі Полтавщини активно використовують можливості та авторитет лінії 1545 для вирішення своїх проблемних питань чи впливу на ситуацію, яка тривалий час не вирішується. Щорічне підсумкове 9-10 місце за кількістю дзвінків серед інших областей є підтвердженням цього.

З 2012 року функцію з опрацювання заяв від Урядової гарячої лінії, передано до Обласного контактного центру. Дана ділянка роботи є однією з найвідповідальніших. З поміж 19 млн. звернень, зареєстрованих на УГЛ за цей час, майже 160 тис. – скеровано до Полтавської ОВА. Середній річний показник – близько 10 тис.

Найбільш актуальними питаннями, традиційно, є соціальний захист, ЖКГ, охорона здоров’я, благоустрій, аграрний сектор тощо.

Частка соціального блоку, як правило, коливається від 30 до 60, комунального господарства – від 20 до 40 відсотків від загальної річної кількості.

Практично кожна друга заява чи скарга надходить від соціально вразливих верств населення: багатодітних родин, пенсіонерів, осіб з інвалідністю та інших громадян, яким встановлено визначені законодавством статуси.

Від початку повномасштабного вторгнення суттєво зросла кількість дзвінків від внутрішньо переміщених осіб. Зміст таких повідомлень переважно стосується гуманітарної чи фінансової підтримки, соціальних виплат, медичного забезпечення тощо.

Загалом, близько 80 відсотків проблемних питань, що надходять з УГЛ, стосуються виконання своїх повноважень саме органами місцевого самоврядування на території відповідної громади.

За результатами розгляду кожен заявник отримує письмову відповідь, з якою можна ознайомитися в особистому кабінеті на веб-сайті: https://ukc.gov.ua  Повна інформація про Центр розміщена за посиланням: https://www.ukc.gov.ua/dlya-rozdilu-pro-tsentr/about/

При цьому, варто пам’ятати, що спосіб і форма подачі звернення жодним чином не мають впливати на обов’язок органів влади усіх рівнів розглядати заяви і скарги вчасно, вирішувати проблемні питання та  надавати заявникам відповідь і дієву допомогу.

Поділитись

Теги

обласний колцентр
гаряча лінія
громади
Полтавщина

Новина за темою

У червні обласним контактним центром ОВА отримано понад 700 звернень
30/06/2025
У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
30/06/2025
У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
30/06/2025

Останні новини

Більше новин
Звернення Президента до учасників гала-вечері з нагоди початку данського головування в Раді ЄС Звернення Президента до учасників гала-вечері з нагоди початку данського головування в Раді ЄС
03/07/2025
У Полтавській ОВА відреагували  на ситуацію, яка сталася під час повітряної тривоги 3 липня
03/07/2025
Колектив Полтавська ОВА висловлює співчуття з приводу смерті співробітника
03/07/2025
Вебінар для українського бізнесу: Вихід на ринки ОАЕ, Близького Сходу та Африки з «Nazovni» та партнерами
03/07/2025
У Полтавській області запроваджено системний моніторинг стану ветеранської політики
03/07/2025
Компенсація постраждалим від вибухонебезпечних предметів
03/07/2025
ДСНС завершила аварійно-відновлювальні роботи після обстрілу Полтавської громади
03/07/2025
Психологічна підтримка для постраждалих від російської атаки в Полтаві наживо і онлайн
03/07/2025
Триває прийом робіт на Конкурс дитячих фотографій «Заповідний край»
03/07/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту