• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

Деякі аспекти фінансового контролю у діяльності публічних службовців

23 червня 2025, 09:29

  • Апарат
1 (3)

У Полтавській обласній військовій адміністрації в межах забезпечення взаємодії щодо ефективності, прозорості та доброчесності роботи органів влади зауважили щодо деяких аспектів фінансового контролю у діяльності публічних службовців.

Посадові особи та державні службовці облвійськадміністрації, райвійськадміністрацій та окремі категорії працівників підприємств, установ, організацій Полтавської області, які претендують на посади, пов’язані з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування чи прирівняні до них Законом України «Про запобігання корупції» (Закон), зобов’язані подавати декларацію «кандидата на посаду».

 

При цьому деякі особи, що подали такі декларації, за фактом жодного разу не призначались на посади, водночас в Єдиному державному реєстрі декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (Реєстр) залишались всі подані ними декларації, оскільки строки їх зберігання та видалення не були визначені.

З метою врегулювання цих обставин розроблено алгоритм, що встановлює строки зберігання таких декларацій в Реєстрі і процедуру їх видалення.

Відтепер, якщо особа подавала до Реєстру виключно декларації „кандидата на посаду”, їх можливо видалити з публічної частини Реєстру за одночасно двох умов:

      -  якщо особа не виконувала та не виконує функцій держави або місцевого самоврядування або прирівняної до такої діяльності;

      -  якщо з дати подачі декларації спливло два роки.

        Видалення декларацій здійснюється Національним агентством з питань запобігання корупції виключно за заявою особи, яка їх подавала. У заяві зазначаються:

        прізвище, ім’я та по батькові (за наявності);

        адреса задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування);

        реквізити документа, що посвідчує особу;

        реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності);

        унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності);

        інформація, що після подання до Реєстру декларації кандидата на посаду     заявник не виконував та не виконує зазначених функцій (діяльності).

        До заяви обов’язково додається актуальна станом на дату надсилання заяви копія трудової книжки (у разі її наявності).

Слід зазначити, що якщо особа виконувала та/або виконує зазначені вище функції (діяльність), то видалення документів з Реєстру здійснюється на загальних підставах, тобто через п’ять років після припинення виконання особою таких функцій (діяльності). При цьому остання подана такою особою декларація зберігається в Реєстрі безстроково.

 

Поділитись

Теги

апарат

Новина за темою

Державні службовці та посадові особи місцевого самоврядування підвищили кваліфікацію за програмою «Професійне вигорання: причини виникнення та шляхи усунення»
23/06/2025
Алгоритм отримання довідки або витягу з Єдиного державного реєстру осіб
23/06/2025
У Полтавському РЦПК для представників органів влади провели навчання за програмою «Сприйняття змін»
23/06/2025

Останні новини

Більше новин
У нас є чітка інформація – і партнери це підтверджують, – що санкції для Росії справді болісні – звернення Президента У нас є чітка інформація – і партнери це підтверджують, – що санкції для Росії справді болісні – звернення Президента
01/07/2025
Захисників та захисниць запрошують взяти участь у другому етапі Ігор ветеранів 2025
01/07/2025
У Полтаві відбувся захід «Лаванда і крафт»
01/07/2025
В обласній бібліотеці імені Олеся Гончара провели зустріч із полтавською письменницею Мариною Федоровою
01/07/2025
У Полтаві та Опішні на об’єктах безбар’єрних маршрутів визначено обсяги будівельних робіт
01/07/2025
«ANUGA 2025»: до участі запрошують виробників молочної та органічної продукції Полтавщини
01/07/2025
Полтавські спортсмени вдало виступили на Всеукраїнському турнірі з боротьби вільної
01/07/2025
Школа адаптивного землеробства: на Полтавщині провели навчання для аграріїв
01/07/2025
Із початку року на Полтавщині заклади, які розміщували ВПО, отримали 14,2 млн грн компенсації
01/07/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту