• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

22 травня 2025, 10:35

  • Апарат
Гаряча Лінія (9)

Протягом минулого тижня мешканці Полтавщини активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Фахівцями центру отримано більше 100 дзвінків, кожний сьомий від внутрішньо переміщених осіб.

Тематики соціального захисту населення та комунального господарства  залишаються наймасовішими – більше половини від загальної кількості звернень. І якщо соціальний напрям є традиційно чисельним, то кількість зауважень у сфері ЖКГ цього тижня суттєво зросла – майже у два рази.

В першому блоці питань актуальними були заяви щодо надання гуманітарної і грошової підтримки – близько 30 та призначення соцвиплат – більше 20. Також, озвучувалися прохання про влаштування до будинку-інтернату, забезпечення засобами реабілітації та встановлення певного соціального статусу.

Питань ЖКГ надійшло 57. Практично кожне друге стосувалося проблеми з водопостачанням у Полтаві, що виникла у зв’язку з аварійними ситуаціями на мережах. Уже незмінно традиційними були нарікання на неякісну послугу електропостачання і незадовільну роботу ліфтів в обласному центрі – більше 10.   

Серед іншого, реєструвалися звернення щодо сфери охорони здоров’я – 8 та благоустрою – 7.

Найбільш активними були мешканці Полтавської, Кременчуцької, Горішньоплавнівської, Глобинської та Терешківської ТГ.   

Із 222 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.

За результатами опрацювання порушених питань 100 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями.  Практично кожне десяте звернення було вирішено. Зафіксовано одну подяку за позитивний результат.

Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800-502-230 та оформити звернення. Лінія працює цілодобово.

Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot  

Поділитись

Теги

гаряча лінія
обласний колцентр
громади

Новина за темою

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
22/05/2025
За 5 місяців 2025 року до контактного центру надійшло близько 500 звернень від осіб з інвалідністю
22/05/2025
У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
22/05/2025

Останні новини

Більше новин
Фішинг – одна з найпоширеніших схем на торговельних майданчиках: як вберегтися Фішинг – одна з найпоширеніших схем на торговельних майданчиках: як вберегтися
06/06/2025
Антон Чубенко відвідав Гадяцьке вище професійне аграрне училище
06/06/2025
Рятувальники Полтавщини отримали унікальний спецавтомобіль повітряно-пінного гасіння
06/06/2025
Унаслідок сьогоднішньої масованої атаки ворога на Полтавщині є пошкодження
06/06/2025
Вже просто немає у світі таких мирних ініціатив, які б Росія не відкинула, їм усе не подобається, їм подобаються тільки руїни та вбивства – звернення Президента
05/06/2025
Працівники Полтавської ОВА вчергове стали донорами крові
05/06/2025
Результати конкурсу малюнків «Живопис природи Полтавщини»
05/06/2025
Молодь Полтавщини запрошують до Всеукраїнського табору
05/06/2025
Перша тисяча дітей-випускників ветеранів і ветеранок отримають компенсацію вартості навчання — для цього потрібно підтвердити сертифікат у Дії
05/06/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту