• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

30 січня 2025, 08:00

  • Апарат
Телефон

Протягом минулого тижня мешканці Полтавщини  активно зверталися за допомогою для вирішення своїх питань. Фахівці центру отримали майже 160 дзвінків, кожний сьомий від внутрішньо переміщених осіб.

Кожне третє питання, з яким зверталися на гарячі лінії, стосувалося соціальної тематики.  При цьому, продовжують переважати запити щодо призначення та продовження виплати державних грошових допомог – майже половина від усіх заяв даної сфери.  Ці заяви залишаються актуальними як для звичайних отримувачів різного виду допомог, так і для осіб зі статусом ВПО. Спостерігається певна активізація і щодо питань отримання гуманітарної чи матеріальної підтримки.

 

Тематика ЖКГ озвучувалася заявниками у кожному п’ятому зверненні. Більшість цих заяв і скарг містила зауваження щодо оплати рахунків за компослуги, нарахованого боргу тощо. Збільшилася кількість нарікань на відсутність послуги електропостачання. Фіксуються поодинокі вимоги здійснити ремонтні роботи ліфтів у багатоквартирних житлових будинках та щодо неналежного обслуговування прибудинкових територій.  

 

Продовжується активність заявників щодо завершення процесу декомунізації, насамперед, в Полтавській громаді – 15 звернень. Турбували мешканців області й вирішення питань у сфері охорони здоров’я та благоустрою.

 

Більшість звернень було зареєстровано від жителів Полтавської, Кременчуцької, Горішньоплавнівської та Лубенської ТГ.  

 

Із 144 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.

 

За результатами опрацювання порушених питань близько 100 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями.  Практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно.

 

Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінія працює цілодобово.

Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot  

Поділитись

Теги

контакт – центр Податкової

Новина за темою

Із початку року на гарячі лінії Полтавської ОВА звернулися близько 400 громадян
30/01/2025
Скористайтесь чатом «Контакт – центр Податкової» та отримайте відповіді на запитання з оподаткування
30/01/2025

Останні новини

Більше новин
Працюємо, щоб були для України хороші новини, і це буде – звернення Президента Працюємо, щоб були для України хороші новини, і це буде – звернення Президента
31/10/2025
Команда Полтавської ОВА взяла участь у засіданні Штабу з підготовки до опалювального сезону
31/10/2025
135 років від дня народження Дем’яна Івка — голосу українського фольклору
31/10/2025
Студент Полтавської політехніки Ярослав Листопад – майстер спорту України!
31/10/2025
У Полтавській області триває сезон цукроваріння
31/10/2025
«Молодь Полтавщини: покоління стійкості-2030»: публічні обговорення відбулися в ОМЦ
31/10/2025
AgroCarbon Summit 2025 Carbon Farming: економіка та нові ринки для фермерів України
31/10/2025
У Полтавській ОВА відбулося засідання Координаційної комісії з обліку об’єктів для проживання ВПО
31/10/2025
Підприємцям Полтавщини презентували платформу «Пульс»
31/10/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту