«Разом із командою ОВА, громадами та представниками підприємств теплокомуненерго долучилися до тематичної наради під головуванням Віцепрем’єр-міністра із відновлення України, міністра розвитку громад та територій Олексія Кулеби, – розповів Філіп Пронін. – Запровадження такої платформи – це кращий контроль за якістю послуг, автоматизація збору інформації щодо їх надання й отримання, поліпшення обліку споживачів, прозорість і підзвітність процесів. І що дуже важливо – доступні, зручні сервіси для людей та зворотній зв’язок».
Користувачі за допомогою електронного кабінету зможуть отримати всю інформацію про виконавців послуг, ціни й тарифи, результати розгляду своїх звернень.
«Робота над платформою триває. Окрім Полтавщини, учасниками ініціативи стали ще шість областей та декілька громад з інших регіонів. Працюємо далі», – зауважив Філіп Пронін.
Підпишіться, щоб отримувати листи.