• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

Відтепер роботодавці зобов’язані подати до ПФУ відомості про зміни у трудових відносинах при бронюванні своїх працівників під час воєнного стану засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг

22 липня 2024, 11:10

  • Юридичний департамент
ПФУ

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 05.06.2024 № 650 „Деякі питання бронювання військовозобов’язаних під час воєнного стануˮ (далі-Постанова) Пенсійним фондом України забезпечено інформаційну взаємодію між реєстром застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування та Єдиним державним реєстром призовників, військовозобов’язаних та резервістів щодо працівників підприємств, установ та організацій, зазначених у підпункті 3 пункту 3 цієї постанови, віком від 17 до 60 років, їх посад у режимі реального часу для оформлення бронювання військовозобов’язаних за списком військовозобов’язаних під час воєнного стану в електронній формі та застосування відомостей зазначених реєстрів відповідно до затвердженого цією постановою Порядку.

Відтепер, роботодавці в особистому кабінеті Страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України мають можливість у режимі реального часу подавати відомості про прийняття працівника на роботу, його переміщення з одного структурного підрозділу до іншого або переведення на іншу постійну посаду або роботу, звільнення, поновлення на роботі, тимчасове припинення / відновлення дії трудового договору.

У кабінеті Страхувальника пункт меню „Комунікації з ПФУˮ доповнено новим функціоналом „Відомості про трудові відносини „Оперативне подання інформаціїˮ/„Повідомлення про зміни в трудових відносинахˮ.

У разі подання роботодавцем зазначених відомостей через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України дані в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування оновлюються впродовж доби.

Також, роботодавець має можливість одержувати з реєстру застрахованих осіб інформацію щодо осіб, які перебувають у трудових відносинах з роботодавцем (інформація формується за період починаючи з 2011 року).

Разом з тим, Страхувальник в особистому кабінеті за допомогою пункту меню „Відділ кадрівˮ має можливість підтримувати в актуальному стані дані про уповноважених спеціалістів, яким надається право перегляду та введення відомостей про трудові відносини працівників.

Перелік роботодавців, які подаватимуть вищезазначену інформацію, визначений Постановою № 650. До даного переліку входять:

  • органи державної влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування;
  • підприємства, установи та організації, які є критично важливими для забезпечення потреб Збройних Сил, інших військових формувань в особливий період;
  • підприємства, установи та організації, які є критично важливими для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період.

 

Поділитись

Теги

право
бронювання
ПФУ
трудові відносини

Новина за темою

Про внесення змін до деяких законів України щодо особливостей приватизації об'єктів державної та комунальної власності, переданих в оренду
22/07/2024
Усунення від права на спадкування: хто і за що може втратити спадок?
22/07/2024
Правила виїзду дітей за кордон під час воєнного стану: що потрібно знати батькам
22/07/2024

Останні новини

Більше новин
Володимир Когут долучився до форуму «Права людини: взаємодія заради гідності» Володимир Когут долучився до форуму «Права людини: взаємодія заради гідності»
17/06/2025
Сервісні центри МВС розпочали реєстрацію великотоннажного та іншого технологічного транспорту
17/06/2025
Антон Чубенко взяв участь у засіданні постійної комісії облради з питань освіти, науки та культури
17/06/2025
Команда Департаменту агропромислового розвитку провела онлайн-зустріч з міжнародними партнерами
17/06/2025
Програма «єРобота»: 169 підприємців із Полтавщини отримали гранти на розвиток власної справи
17/06/2025
Поради від Державної служби України з надзвичайних ситуацій та медичного батальйону «Госпітальєри»
17/06/2025
В ДСЗН провели нараду з управліннями соцзахисту
17/06/2025
Про внесення змін до деяких законів України щодо особливостей приватизації об'єктів державної та комунальної власності, переданих в оренду
17/06/2025
НТЦ обласного центру: продовжуємо тренінгову роботу з протидії домашньому насильству
17/06/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту